bibak

ساخت وبلاگ

Rima نام برنامه رمزنگار بانک صادرات است که برای ایجاد رمزهای پویا و یکبار مصرف کاربرد دارد و از طریق آن میتوانید امنیت خریدهای اینترنتی خود را بالا برده و در بستری ایمن به انجام امور بانکی بپردازید. بانک صادرات ایران در راستای ارتقای امنیت خدمت‌رسانی مبتنی بر کارت‌های الکترونیکی (پیشگیری از عواقب سرقت رمزهای کارت)، امکان صدور رمز اول و دوم کارت به صورت یکبار مصرف (پویا) را فراهم کرده است. در همین راستا، نرم‌افزار موبایلی «ریما» به عنوان نرم‌افزار تولید رمز یکبار مصرف اول / دوم کارت تدوین و از طریق سایت این بانک و نرم‌افزار موبایلی «صاپ» در دسترس است.بدین منظور لازم است مشتریان محترم از طریق مراجعه به دستگاه خودپرداز نسبت به فعال‌سازی رمز یاد شده اقدام کنند. بدیهی است اعتبار رمزهای تولید شده از طریق برنامه «ریما​» جهت انجام تراکنش‌های مبتنی بر کارت، ۶٠  ثانیه است.

دانلود برنامه رمز پویا بانک صادرات

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت: 22:50

TAP30 نام یکی از برنامه های پرطرفدار و کاربردی در زمینه درخواست تاکسی می باشد که با نصب آن روی دستگاه اندرویدی خود میتوانید در هرزمان و هر مکان اقدام به درخواست اتومبیل کرایه ای کنید. این برنامه شما را به یکی از صدها سفیر تپسی متصل می کند و فرقی نمی کند در کدام نقطه ی شهر ایستاده باشید، به سرعت یکی از اتومبیل های تپسی به سمت شما اعزام می شود. با مشخص کردن مبدا و مقصد خود روی نقشه، راننده شما را از روی نقشه های آنلاین به سمت مقصد برده و در پایان میتوانید کرایه تان را بصورت نقدی یا آنلاین و از طریق اعتبار کارتتان پرداخت نمایید. در صورت رضایت داشتن از راننده و سرویس دریافتی کافیست امتیاز خود را نسبت به عملکرد راننده ثبت نمایید.

دانلود تپسی

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : دانلود, نویسنده : holder bibak بازدید : 145 تاريخ : شنبه 16 آذر 1398 ساعت: 1:56

واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های اندرویدی می باشد که با دارای بودن امکانات فراوان در کنار سادگی توانسته مورد استفاده کاربران بسیاری قرار بگیرد. اپلیکیشن WhatsApp Messenger امکان گفتگوی آنلاین، تماس صوتی و تصویری را به صورت رایگان در اختیار اندرویدی ها قرار داده است. اگر مسافر هستید یا قصد دارید با شخصی در خارج از کشور مکالمه داشته باشید، تماس رایگان با خارج از کشور را از طریق واتساپ انجام دهید و در هزینه های تماس صرفه جویی کنید. با توجه به سرعت بالای واتس اپ و پشتیبانی از اینترنت های ۴G،۳G،۲G یا Wi-Fi می توان از مکالمه نهایت لذت را برد.

دانلود واتساپ

 

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 1:32

مهراد جم يكي از خواننده هاي جوان پاپ مي باشد كه خيلي زود توانست در اين عرصه به معروفيت برسد؛ تك آهنگ جديد شمال، اولين اثر وي مي باشد كه انتشار آن در فضاي اينستاگرام سرو صداي زيادي به پا كرد و در مدت كوتاهي محبوبيت زيادي را براي اين خواننده جوان و تازه كار به ارمغان آورد.بر اساس اطلاعات منتشر شده اما تاييد نشده  مهراد جم  گويا از بچه هاي دهه ۷۰ هم به شمار مي رود چرا كه گفته شده است مهراد جم در تاريخ ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان متولد شده است. اين   خوانندهجوان در حال حاضر ساكن شهر تهران است .شما براي دانلود اهنگ جديد مهراد جم مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد.

دانلود اهنگ مهراد جم 

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 1:27

SHAREit نام یک اپلیکیشن بسیار کاربردی در زمینه Transfer & Share می باشد که وظیفه انتقال فایل و دیتا در میان گوشی های اندرویدی را بر عهده دارد. شریت توسط کمپانی موفق Lenovo طراحی و معرفی شد و خیلی زود میان کاربران اندروید به محبوبیت رسید. چندسال پیش برای انتقال فایل بین دو گوشی یا از بلوتوث استفاده میکردیم یا به وسیله کامپیوتر فایل ها رو جا به جا کپی می کردیم. این روز ها با وجود اپلیکیشن شریت و مانند اون، دیگه کار برای انتقال فایل آسون شده. کافیه برنامه شریت رو دانلود و نصب کنید.

دانلود شیریت

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 1:14